5 grudnia 2011 | Media

Nie będę chyba odkrywczy jeśli napiszę, że reklama w telewizji często irytuje. Przerwa w trakcie trwania filmu przekracza niekiedy kilkanaście minut. Najczęściej wkurzam się wtedy, gdy jeden blok reklamowy od drugiego dzieli promocja jakiegoś programu. Często taką praktykę stosuje Polsat, TVN i TVN 7. W odróżnieniu od tych stacji, Comedy Central zastosowało pewien trik, który nie dość że nie odpycha, to jeszcze zachęca do oglądania reklam…

Jak sama nazwa wskazuje Comedy Central to stacja, która ma śmieszyć i bawić. Seriale komediowe polskie jak i zagraniczne nadawane są przez całą dobę. Wpadł więc ktoś na pomysł, że podczas reklamy też można przyciągnąć widza ciekawością. Gdy wyświetla się zapowiedź reklam, wraz z nią ukazuje się jakieś pytanie np., – Gdzie leży USA? Po około trzech minutach zastanawiania się podczas reklamy jaka może być odpowiedź, po jej zakończeniu ukazuje się nam ona na ekranie. – Gdzieś obok USB.

Aby nie być gołosłownym, przedstawiam Wam filmik zaczerpnięty z Youtube

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

stat4u