Reklama dźwignią handlu
4 lipca 2012
Tagi: , ,

Ile razy słyszeliście hasło zawarte w tytule? Setki, tysiące miliony? Reklamodawcy szukają coraz to nowych rozwiązań ścigając się z konkurencją. Kręcą śmieszne, pouczające, zadziwiające, a czasem szokujące spoty, które po obejrzeniu siedzą nam w głowie co najwyżej kilka minut. Prześcigają się ze swoją ofertą i wyszukują coraz to nowych miejsc na reklamę. W prasie, radiu, telewizji czy internecie…

Jedna ze stacji telewizyjnych TNT wchodząc na rynek Belgijski postanowiła odegrać reklamę na żywo, tak by mogli ją zobaczyć nieliczni i tak, by nazwę stacji i jej cel zapamiętali na zawsze. Nagrali to i opublikowali w internecie. Przygotujcie się, bo ta reklamę zapamiętacie i Wy.

« Następny wpis
PZPN ogłosił dziś, że nowym trenerem reprezentacji Polski w piłce nożnej został Waldemar Formalik. Otrzymał 11 głosów, drugi kandydat Engel
Poprzedni wpis »
Przedstawiciel lekarzy wypowiedział się publicznie na temat prac rządu nad ustawą refundacyjną leków. Nie zgadza się on na to, żeby lekarze
Komentarze:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

stat4u