4 lipca 2012 | Media

Ile razy słyszeliście hasło zawarte w tytule? Setki, tysiące miliony? Reklamodawcy szukają coraz to nowych rozwiązań ścigając się z konkurencją. Kręcą śmieszne, pouczające, zadziwiające, a czasem szokujące spoty, które po obejrzeniu siedzą nam w głowie co najwyżej kilka minut. Prześcigają się ze swoją ofertą i wyszukują coraz to nowych miejsc na reklamę. W prasie, radiu, telewizji czy internecie…

Jedna ze stacji telewizyjnych TNT wchodząc na rynek Belgijski postanowiła odegrać reklamę na żywo, tak by mogli ją zobaczyć nieliczni i tak, by nazwę stacji i jej cel zapamiętali na zawsze. Nagrali to i opublikowali w internecie. Przygotujcie się, bo ta reklamę zapamiętacie i Wy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

stat4u