Internetowy sklep Media Expert

Na początku września ja i moja narzeczona kupiliśmy kilka produktów do kuchni o łącznej wartości prawie sześciu tysięcy złotych w internetowym sklepie Media Expert. Wśród nich znajdował się zlew, który okazał się za duży. Wszystko byłoby w porządku gdyby nie fakt, że zlew umiejscowiony jest na wprost okna i decydując się na jego montaż, musielibyśmy zrezygnować z możliwości otwierania jednego skrzydła. Warto tu dodać, że o tym, że zlew jest za duży dowiedzieliśmy się dopiero wtedy, gdy stolarz zamontował nowe meble. – Niestety było to ponad miesiąc od dokonania zakupu.

Zlew kosztował 855 złotych, a my musieliśmy zaopatrzyć się w nowy, tym razem mniejszy, ale niemal w tej samej cenie. Pokusiliśmy się napisać do biura obsługi klienta Media Expert w sprawie zlewu, czy możliwy by był zwrot, zaznaczając, że zdajemy sobie sprawę, że już dawno temu minęły ustawowe 14 dni na zwrot towaru. Poproszono nas o zdjęcia produktu jak i kartonu. Zrobiliśmy zdjęcia, wysłaliśmy je na e-mail i następnego dnia dostaliśmy odpowiedź, że wyjątkowo możemy dokonać zwrotu.

Hura! Wysłaliśmy zlew kurierem i liczyliśmy na zwrot pieniędzy. Po paru dniach okazało się, że zlew podczas transportu został uszkodzony. Byliśmy pewni, że z naszej radości i pieniędzy będzie figa – ani zlewu, ani kasy. Na szczęście w polu „wartość paczki” podaliśmy kwotę 855 złotych, więc odbiorca paczki czyli Media Expert spisał z kurierem protokół szkody. W takim przypadku to nadawca powinien walczyć z kurierem o odszkodowanie, ale BOK podesłało nam wzór pisma, byśmy zrzekli się roszczeń w imię firmy odbierającej przesyłkę (Media Expert). Po jego wypełnieniu i przesłaniu, pieniądze po kilku dniach trafiły z powrotem na nasze konto.

Zazwyczaj opisując jakąś sprawę na tym blogu, są to sprawy które potoczyły się niekorzystnie. Tymczasem, nie dość, że mogliśmy zwrócić zlew ponad miesiąc po jego zakupie, to jeszcze sprawy związane z uszkodzoną przesyłką spadły na Media Expert, a nie na nas. Jesteśmy nie tyle „potajeni” całą sytuacją, ale także mile zaskoczeni. Nie wiem, czy to kwestia dużych zakupów sprawiła, że mogliśmy zwrócić zlew, czy to kwestia podejścia do klienta? Tak czy siak pieniądze wróciły na swoje miejsce, a dzięki możliwości zwrotu towaru po czasie, upewniło nas to w przekonaniu, że potraktowano nas naprawdę wyjątkowo…

Pozdrawiamy cały dział obsługi klienta Media Expert oraz życzymy wszystkim tym, którzy znaleźli się w podobnej sytuacji do naszej, by mieli tyle szczęścia co my. Pragniemy także podkreślić, że nie jest to wpis sponsorowany i nie otrzymaliśmy za niego żadnych pieniędzy. W sumie możliwość zwrotu towaru po czasie i otrzymanie zwrotu pieniędzy była dla nas większą frajdą i radością, niż jakikolwiek sponsoring. Szczerze mówiąc, to internetowy sklep Media Expert sam sobie zasłużył na taka opinię…

stat4u